Menu

Odpovědi na nejčastější dotazy

S radostí informujeme o novém rozvolňování koronavirových opatření!

Od pondělí 25. 5. platí:

 

Lze si zakoupit lístek v zoo nebo zde rezervovaný lístek zaplatit?

Ano, od pondělí 25. 5. 2020 je opět možné zakoupit vstupenky i permanentky přímo na pokladně. Je rozněž otevřena většina pavilonů a dětské hřiště. Nadále platí možnost zakoupit lístek předem online.

 

Omylem jsem si zakoupil špatný lístek online, dá se s tím něco dělat?

Pokud se vám povedlo se překliknout, kontaktujte, prosím, provozovatele prodejního portálu GoOut telefonicky na čísle +420 222 70 30 70 nebo e-mailem info@goout.cz .

 

Máme dítě mladší tří let nebo jinou osobu, která má vstup do zoo zdarma. Jaká pravidla se teď vztahují na ně?

Vstupenku online jim nekupujte, přijďte s nimi do zoo a nahlaste tuto skutečnost na pokladně.

 

Mám platnou permanentku, ale téměř dva měsíce jsem ji kvůli uzavžení zoo nemohl využít. Bude mi prodloužena? 

Ano, všechny premanentky, které byly platné po dobu uzavření zoo, budou na požádání na pokladně o 2 měsíce prodlouženy.

 

Jaká omezení nás v zoo tedy čekají?

V zoo je od 25.5. otevřena většina pavilonů i dětské hřiště. Bufety a obchůdek se suvenýry rovněž fungují. Ve vnitřních pavilonech návštěvy je třeba mít zakrytá ústa a nos rouškou či jinou formou ochrany. Dále je třeba, abyste od ostatních návštěvníků i zaměstnanců zoo udržovali odstup alespoň dva metry.